Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Had ergens al zo'n vermoeden. In het verleden is wel iets mis gegaan bij het bouwen van een pc dat ik iets achterdochtig werd, maar het ligt meer voor de hand dat het met de servers/aantal spelers te maken heeft.
Desalniettemin is het genieten deze game, niet voor niks zo lang naar uitgekeken.
Ik heb ook stotteringen, wat voor videokaart heb je? Deze game gebruikt echt veel videogeheugen. Met mijn RTX 4080 met 16gb vram kan ik niet 4k met ultra textures spelen omdat het op bepaalde plekken gaat stotteren.
Textures verlagen naar high of een lagere resolutie verhelpt het bij mij
Shit, dit spel heeft paarden.
Aw yis!
edit: mijn gedachtegang net:
- ff kijken voor Diablo 4
- pfff 90 euro om nu te spelen?
- prrrfft 70 euro, aai dat is wel steep. Ik zet het in mijn agenda
- fomo/ongeduld kicks in
- standard versie gekocht
Ff preloaden vanavond, ben op vakantie volgende week maar kan ik hem alvast aan de tand voelen als ik zin heb
Last edited by Liquidje; 2nd June 2023 at 18:13.
Gister even snel door de story gevlogen naar Act IV om de mount te halen (is daarna ook te gebruiken voor al je andere karakters). Deze game Is weer ouderwets werkdag uitzitten zodat je na werk weer verder kan met Diablo
Ik heb tot nu toe weinig te klagen, kijken of er vanavond een wachtrij is omdat de game nu voor iedereen uit is.
Crossplay werkt zeer goed. Maat van mij op de pc, en ik op de ps5. Gewoon samen in co-op headset op en alles. Ging prima.
Ik ben er ook zeer over te spreken. Kan tot nu toe niet anders zeggen dan dat dit precies is wat ik van een Diablo verwacht.
Als ik dan toch een minpuntje moet benoemen, waarom kan ik niet volledig single player spelen zonder andere lui?
Ik wel. Maar oude pc van meer dan 10 jaar oud (videokaart is 3 jaar oud ofzo). Maar lag niet aan videokaart denk ik. En na een reboot ging alles prima.
Het hetzelfde ook wel eens met Guild Wars 2, lijkt alsof de games continu aan het laden zijn waarbij je hdd echt hoort kraken net zoals dat ik mijn hersenen kraak over de moeilijke vraagstukken des levens.
Merk ook dat ik dit vooral heb wanneer ik zaken op achtergrond open heb staan zoals Edge/browser.
Maar meestal is het na een reboot verholpen.
Ik hoop het niet.. als je die hoort kraken, dan gaat er iets goed fout
Moet zeggen dat ik soms mijn pc kast ook een tik geef om hem minder lawaai te laten maken, dus kan heel goed zijn dat er ergens iets niet goed zit in die kast
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Hdd ff losgekoppeld en alles werkt weer als een trein (niet de NS treinen)
Het lag hoogstwaarschijnlijk aan de pagefile die ik inderdaad nog op mijn 10-15 jaar oude hdd had ingesteld. Was ik helemaal vergeten. Nu alles, inclusief pagefile van mijn ssd en nog ff nieuwe grotere ssd en wat ram besteld
Dat mbt de fans is een ander niet gerelateerd probleem, maar al stuk minder sinds ik meest irritante krakkemikkige fan heb vervangen enige tijd terug.
Maar D4 draait weer super (met uitzondering v/d login queue nu)
Wel benieuwd hoe ze omgaan met de nieuwe seizoenen en content. Je zit hier al vrij snel in de endgame en los van hogere tiers speel je volgens mij verder geen nieuwe spullen meer vrij. Ik ben nu lvl 64 en ook al is het verbeteren van je karakter leuk vraag ik mij af of het ook leuk genoeg is om dezelfde content te blijven herhalen tot lvl 100.
Eerst maar die world tier 4 vrij spelen voor wat meer uitdaging want zit nu een beetje in limbo in world tier 3, drops zijn niet veel beter dan ik heb maar ben nog niet sterk genoeg om world tier 4 vrij te spelen.
Inderdaad, wat ik zelf erg jammer vind is dat ze in ieder geval de komende tijd afstappen van Set Items in Seasons. Dat was precies waarom ik een Season speelde, lekker grinden om de set compleet te hebben/goede rolls op de items. Cosmetische rewards voel ik persoonlijk weinig voor. We gaan het meemaken wat ze aan gaan bieden bij Season 1.
Als je een boss op 2% health hebt en de connectie vliegt er uit ...
Awh dat is wel jammer, ik haakte in D3 ook om de zoveel maanden aan met een seizoen voor de set pieces. Begreep dat er wel aardig wat grote updates meekomen dus we wachten het even af.
Na wat frustrerende deaths gelukt om Wolrd tier IV vrij te spelen. Dat er nu ancestral items droppen maakt het wel weer mogelijk om mijn karakter te verbeteren met grotere stappen maar helaas zorgt het tergend langzaam levelen er niet voor om gemotiveerd te zijn om echt veel te spelen. Wil ook nog geen nieuw karakter maken omdat ik daar liever mee wacht tot het nieuwe seizoen.
Verder is het door het de world tiers, het scalen van de vijanden en niet de mogelijkheid om legendary's of hoger te delen ook het samen spelen met iemand die een stuk lager is qua level niet aantrekkelijk. Op dit moment (los van reown mocht je daar nog zaken missen) levert het voor de hogere speler weinig op, geld en xp krijg je amper en alle drops kan je zelf ook niks mee. Als ik gewoon alles kon droppen voor mijn mede speler vond ik het nog geen eens zo erg, dan kan je gewoon iemand helpen om leuke spullen te vinden.
Hopelijk komen ze komend seizoen met veel quality of life updates die bovenstaande zaken verbeteren.
Ik deel je sentiment wel aardig.
Heb erg veel plezier aan D4, maar er zijn flink wat QoL upgrades nodig.. om te beginnen met een party finder want momenteel is het gewoon een AOLSPARPG (always online single player ARPG).
Legendary imprints.. wat een kut systeem. Ik heb inmiddels 4 gear upgrades in mijn stash, maar kan ze niet gebruiken omdat ik de legendary aspects niet heb (en alle 4 niet onderdeel zijn van de basis aspects die je uit de dungeons krijgt)
En de Uniques.. te zeldzaam, in het bijzonder die 6 hele speciale, die daadwerkelijk wat veranderen aan je build ipv "meer dps op manier x".
En dungeons.. te veel backtracking om echt lekker te kunnen doorraggen en saai.
Edit:
Zag net de patch notes van vanmorgen, hoopvol voor iig de XP, even hieronder een algemeen stukje gequote:
volledige notes:Gameplay Adjustments
Experience Rewards
- Significantly increased the experience awarded for completing Nightmare Dungeons.
- Significantly increased the experience gained from killing monsters in Nightmare Dungeons.
- Helltide chests now provide substantially more bonus experience when opened.
- Significantly increased rewarded experience from completing individual Whispers across the board.
- Fixed an issue where no experience was awarded for completing the hold out style event that can occur after finishing dungeon objectives.
General
- The Helltide Roaming bosses will now more consistently drop higher quality loot.
- Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
- Weekly bonus caches from world bosses no longer have a level requirement for opening.
Developer's Note: We are currently working on increasing the monster and elite density of end-game content and plan to introduce this change early in Season 1.
https://news.blizzard.com/en-us/diab...iv-patch-notes
Last edited by Trio-sama; 28th June 2023 at 11:38.
"Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
"Know thyself, because what else is there to know?"
Ik ben gister 3 levels omhoog gegaan, ging echt rap. Duidelijk te merken. Plus teleport naar NM dungeons is echt wel fijn.
PS5 - 2DS - Switch
https://psnprofiles.com/Arteroot-NL
XP is inderdaad veel beter. Ik had 25% van een level (dus 1 paragon point) er bij na 1 lvl 38 NM dungeon, op lvl 80.
"Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
Vermaak me enorm, maar.. het is allemaal wel zó gladjes. Geen uitdaging (nog) en geen saaiheid. Nooit een item om gelijk een stuk sterker te worden, of een gebrek daaraan. Voelt echt enorm.. saai. Geen trek om dat met meerdere karakters te doen.
En de quests/sidequests zijn ook wel niveautje 2001. Go there, pick up 3 items, return items. Repeat.
Maar: wél leuk om te spelen
De uitdaging komt nog wel en ook de items waarbij je meteen een klap meer damage doen of perfect aansluiten op je build waardoor ze het verschil maken. World tier 3 ging ik vrij snel doorheen maar het vrijspelen van World tier IV was een behoorlijke uitdaging en ook op dit moment moet ik nog steeds scherp blijven wil ik blijven leven.
De quests ben ik het mee eens al zou ik zelf ook niet weten wat ik dan wel wil.
Ik wil graag een quest log waar completed quests in terug te vinden zijn.
Ik moet in 3/5 gebieden nog 2-4 quests per gebied.. maar WELKE DAN!??!?!
Campaign uitgespeeld! Leuke campaign, typisch Diablo. Leuke cameo's ook al was een beetje lukraak, geen spoilers
Had de Cathedral dungeon voor world tier 3 bijna af, maar de keukeninstallateur belde aan hahaha