User Tag List

Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 340

Thread: [Algemeen] Pokémon TCG

( ͡° ͜ʖ ͡°) Lugia's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3

[Algemeen] Pokémon TCG

openingspost komt

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zal eens wat van mijn collectie hier posten (ongeveer begin December 2019), dit zijn momenteel wat binder collecties, ja ik heb nog een boel losse kaarten en graded kaarten liggen, maar in deze binders zit ook best veel tijd en geld

Lugia map
    Alle Lugia TCG arts compleet.

Umbreon & Espeon map
    Alle arts compleet los van Espeon en Umbreon Gold Star (helaas bizar gestegen / DUUR).

Van Shining Lugia heb ik alle talen verzameld, een van de weinige in de wereld ;-) Met name de potugeese versie was een pijn om te importeren. deze worden alleen in Brazillie geprint dus had bijna opgegeven, zo moeilijk was het. Natuurlijk erg blij geweest toen ik hem had. Communicatie erg moeilijk met zulke mensen, die natuurlijk nooit met de buitenwereld in aanraking komen en nooit zaken ermee doen. Dus gelukkig via vrienden in Argentinië kunnen importeren.
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by Lugia; 18th July 2021 at 20:12.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vandaag de laatste Lillie kaart binnengekregen, ik heb volgens nu alle Full Art Lillie kaarten, ik denk dat mijn Lillie collectie nu compleet is. Ik denk dat ik nu alle Lillie kaarten heb haha (Wat je niet ziet zijn de normale arts in mijn map!).

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Je gaat lekker door
    Heb je je verzameling inmiddels al extra verzekerd in je inboedelverzekering?

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Je gaat lekker door
    Heb je je verzameling inmiddels al extra verzekerd in je inboedelverzekering?
    Nog niet, mijn vriend kwam er ook laatst al mee. Ik moet nog gaan taxeren, kan bij de lokale gameboer hier. Moet even een keer goed inplannen en mijn meest zeldzame kaarten taxeren. Anders zijn we lang bezig!

Ik woon nog bij mijn ouders haha dus moet dat ook nog even bespreken met ze.

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by iPodKiller View Post
    Nog niet, mijn vriend kwam er ook laatst al mee. Ik moet nog gaan taxeren, kan bij de lokale gameboer hier. Moet even een keer goed inplannen en mijn meest zeldzame kaarten taxeren. Anders zijn we lang bezig!

Ik woon nog bij mijn ouders haha dus moet dat ook nog even bespreken met ze.
    Taxeren kan nooit kwaad. Je kan ook gewoon een "restbedrag" voor wat er overblijft laten opnemen.
    Moet het ook nog een keer laten doen voor een paar van onze collecties, sowieso al hoger verzekerd, just to be sure.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Taxeren kan nooit kwaad. Je kan ook gewoon een "restbedrag" voor wat er overblijft laten opnemen.
    Moet het ook nog een keer laten doen voor een paar van onze collecties, sowieso al hoger verzekerd, just to be sure.
    bedankt voor de info. Nee ik moet ook nog kijken voor een fireproof case, mijn high end cards zitten nu in een aluminium case, maar moet echt binnenkort investeren voor een betere opslag methode dat zulke incidentele schade kunnen voorkomen.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nieuwe mijlpaal in mijn Lugia collectie, of meer de grail in mijn lugia collectie:

Shiny Lugia Lottery promo ontvangen vandaag.
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

1 van de 1000 ooit uitgegeven in een loterij in Japan tijdens de HGSS periode.

Werd alleen als set met Ho-Oh verkocht en wordt vrijwel bijna altijd verkocht als dure set met alleen Ho-Oh. Omdat ik alleen Lugia wil, was deze heel, heel lastig te krijgen voor de juiste prijs en conditie. Gelukkig had mijn vriend uit Japan er natuurlijk meerdere in zijn collectie en wou hij mij helpen omdat ik hem ook vaak help.

Waardeer het enorm. Was vorig jaar nog 350 euro ofzo, nu ben ik ermee weggekomen met een vriendenprijs, 50000 yen en is super schoon. Nee, ze worden er niet goedkoper op.

Senior Member Masemium's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Mag ik hem even vasthouden om van dichtbij te bekijken? Ik heb geen namaak in m'n mouw zitten, hoor.
    There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Mag ik hem even vasthouden om van dichtbij te bekijken? Ik heb geen namaak in m'n mouw zitten, hoor.

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nieuwe mijlpaal in mijn Lugia collectie, of meer de grail in mijn lugia collectie:

Shiny Lugia Lottery promo ontvangen vandaag.
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

1 van de 1000 ooit uitgegeven in een loterij in Japan tijdens de HGSS periode.

Werd alleen als set met Ho-Oh verkocht en wordt vrijwel bijna altijd verkocht als dure set met alleen Ho-Oh. Omdat ik alleen Lugia wil, was deze heel, heel lastig te krijgen voor de juiste prijs en conditie. Gelukkig had mijn vriend uit Japan er natuurlijk meerdere in zijn collectie en wou hij mij helpen omdat ik hem ook vaak help.

Waardeer het enorm. Was vorig jaar nog 350 euro ofzo, nu ben ik ermee weggekomen met een vriendenprijs, 50000 yen en is super schoon. Nee, ze worden er niet goedkoper op.
    €420,- voor 1 kaart. Poh... Ik hoop dat je een goede kluis hebt inmiddels thuis en dat die kaarten extra verzekerd zijn in de inboedel.
    Erg gave art, dat dan weer wel!

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gave collectie!

Ik wil eigenlijk nog wel eens de volledige Engelse set van de eerste generatie Pokémon kaarten kopen.

Wel alleen de Pokémon, trainers en energies geef ik helemaal niks om.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

€420,- voor 1 kaart. Poh... Ik hoop dat je een goede kluis hebt inmiddels thuis en dat die kaarten extra verzekerd zijn in de inboedel.
    Erg gave art, dat dan weer wel!
    Bescherming heb ik nu wel gekocht, alleen verzekering/taxeren moet ik nog regelen. Ja hij is erg gaaf ;-)

Toevallig nog een foto gemaakt uit een artbook:

Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Gave collectie!

Ik wil eigenlijk nog wel eens de volledige Engelse set van de eerste generatie Pokémon kaarten kopen.

Wel alleen de Pokémon, trainers en energies geef ik helemaal niks om.
    Base set is nog best betaalbaar! Alleen is Charizard echt verdubbel in al die jaren. Charizard/Venusaur/Blastoise zijn de duurste. Natuurlijk als je niet om conditie geeft, dan betaal je stukken minder.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo vandaag een stukje geschreven:

50K voor een relatief nieuwe kaart, bizar!

https://www.pokeguardian.com/427375_...ion-for-50-000
    Collectibles store Collectors Cache has sold a PSA 10 graded copy of Ishihara GX for $50,000.

This card is extremely rare, only given out to The Pokémon Company International employees at TPCi President Tsunekazu Ishihara his 60th birthday. Last year a PSA 9 copy sold by Collectors Cache too, that one sold for $12,900 in April 2019. These promo cards are not meant to be sold to the public.

Information from Collectors Cache:

"This card was distributed personally by Mr. Ishihara himself to employees at Pokemon at his 60th birthday party. From what we've been told, only 30-60 of these cards are in existence however nearly none are available on the market since Pokemon employees cannot sell this card. Own an extremely limited MEGA RARE true piece of Pokemon history."

Some more background information about the card illustration, by the illustrator of the card Mike Cressy posted on his blog on February 8, 2018. It got removed but we still have this information from last year.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    424 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wow, dat is geld.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Wow, dat is geld.
    Ja absoluut, daarentegen is het dan wel weer super zeldzaam, nooit voor het publiek bedoeld maar een interne cadeau geweest voor personeel. TPCi heeft het bestaan ervan niet eens bevestigd, moet je nagaan. Wel super onrespectvol naar die gozer toe als je zo'n persoonlijk cadeau verkoopt van hem.

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja absoluut, daarentegen is het dan wel weer super zeldzaam, nooit voor het publiek bedoeld maar een interne cadeau geweest voor personeel. TPCi heeft het bestaan ervan niet eens bevestigd, moet je nagaan. Wel super onrespectvol naar die gozer toe als je zo'n persoonlijk cadeau verkoopt van hem.
    Ja, ben benieuwd hoe die kaart op de markt beland is.
    Aantal mogelijke scenario's:
    - iemand had geld nodig
    - iemand heeft de kaart geërfd en boeide de achterliggende waarde niet
    - kaart is gejat
    - iemand had geld nodig

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, ben benieuwd hoe die kaart op de markt beland is.
    Aantal mogelijke scenario's:
    - iemand had geld nodig
    - iemand heeft de kaart geërfd en boeide de achterliggende waarde niet
    - kaart is gejat
    - iemand had geld nodig
    deze info kreeg ik van iemand vorig jaar toen er een psa 9 kaart wegging van ishihara GX:

Collectors Cache emailed me saying that the ex-employee who sold them the card mentioned 200 copies. It was given out at a private party for Mr. Ishihara. Celebrities and VIPs got them. Katheryn Newton who is starring in Detective Pikachu got a copy from the event.

Ja dat was dus een geen medewerker meer van tpci.

Nu zal dat ook wel het geval geweest zijn

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pre-release was weer geslaagd!
    PS5 - 2DS - Switch
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Pre-release was weer geslaagd!
    Nogmaals, je pulls zijn echt netjes.

Hier ook redelijk, al had ik op andere dingen gehoopt, maar mag zeker niet klagen uit 21 pakjes. Er wordt geklaagd dat de pull rates flink naar beneden zijn gegaan. Boss's Orders is echt een rotte kaart om te krijgen. Iemand had er maar 1tje uit 132 pakjes.

Maar wat waren mijn prerelease kits echt slecht... De prize packs hebben mij gered.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

in other news:

https://www.pokeguardian.com/429334_...or-over-84-000

One of the rarest and sought after cards in Pokémon TCG history has been sold today for 9,051,000 yen*($84.175,78*converted)*on a Yahoo Japan auction.

This specific Trophy Card is a unused*and ungraded card with it's original display case. It's the No.2 Trainer Trophy Card and was given out in Japan to the runner-up during the Lizardon Mega Battle held at Masala Cup: Kobe International Exhibition Hall, Kobe, November 8, 1997.*

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Denk dat ik maar wat youtube tutorial vids ga kijken hoe je zulke kaartjes kunt maken...
    There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Denk dat ik maar wat youtube tutorial vids ga kijken hoe je zulke kaartjes kunt maken...
    Good luck hehe

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Good luck hehe
    Nah, is maar een joke, counterfeits en knockoffs zijn altijd een zeer lamme business.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nah, is maar een joke, counterfeits en knockoffs zijn altijd een zeer lamme business.
    Ik weet het, was ook niet serieus bedoeld als reply

Geloof me, op mijn pokemon league in de bieb komen er zovaak ouders met hun kindjes die voor het eerst langskomen en kaarten uit aliexpress meenemen en denken kinderen te slim af te zijn door ermee met echte kaarten te ruilen.

Zeg dan ook altijd, moet je lekker op het schoolpleintje houden, niet hier. Sommige ouders en kinderen weten serieus niet beter, sommige dan weer wel, daarom mogen ze dat dan ook meteen afleren bij mijn league. Sommige staan ervoor open, sommige ouders niet wanneer ze horen dat ze in hun kinderen moeten investeren voor hun hobby.

Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zou best een paar euro's over hebben om de eerste 151 kaarten nep te hebben, als ze gedrukt zijn in de stijl van base / fossil.

Al is het maar voor de leuk

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zou best een paar euro's over hebben om de eerste 151 kaarten nep te hebben, als ze gedrukt zijn in de stijl van base / fossil.

Al is het maar voor de leuk
    Ze hadden een reprint gedaan 5 jaar terug van base set met evolutions tijdens hun 20 jarig jubileum, helaas was die set best raar, ze hadden sommige kaarten eruit gelaten (kadabra sowieso vanwege de hele uri geller legal issue, daarna nooit meer een kadabra kaart meer uitgekomen). Blastoise en venusaur waren ook weggelaten uit de set.

Volgens mij als je base set in typt in aliexpress dan vind je ze nog ook.

Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, ik vind helaas alleen de *big five* (Charizard, Venusaur, Blastoise, Mewtwo, Mew). Als het de eerste 151 waren, was het een instabuy geweest.

Af en toe houd ik Marktplaats nog wel in de gaten voor een complete base/fossil set.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, ik vind helaas alleen de *big five* (Charizard, Venusaur, Blastoise, Mewtwo, Mew). Als het de eerste 151 waren, was het een instabuy geweest.

Af en toe houd ik Marktplaats nog wel in de gaten voor een complete base/fossil set.
    Ik kan je een tip geven, via cardmarket (de europese marktplaats voor trading card games) kun je een wensenlijstje maken en dan vergelijken welke verkopers de meeste kaarten hebben van die je wilt. Scheelt je een hoop zoeken en er zitten heel veel professionele kaartenwinkels tussen. Het is jammer dat Charizard zo belachelijk duur is geworden, zelfs in het Nederlands. 5 jaar geleden kreeg je een holo charizard in near mint conditie voor minder dan 3-4 tientjes.

Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind dat nog een klap geld voor nostalgische gevoelens bij een paar kaarten.

Want helaas is het niet meer dan dat. Daarom is voor mij nep net zo goed als echte kaarten. Ik zat er gisteren naar te kijken, en als ik dan abra of Machop (base) kaarten zie, dan moet ik meteen aan mijn basisschool tijd denken.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb ze nog liggen in een map Nostalgie hoera! Zie wel dat m'n Charizard Nederlands is, bleh.

En base Machop!

En voor de scherpe lezer, ja, dat is een Star Wars OG map, weet niet eens meer wat daar origineel in zat

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Ik heb ze nog liggen in een map Nostalgie hoera! Zie wel dat m'n Charizard Nederlands is, bleh.

En base Machop!

En voor de scherpe lezer, ja, dat is een Star Wars OG map, weet niet eens meer wat daar origineel in zat
    Sowee, laten taxeren en veilen die hap

Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sowee, laten taxeren en veilen die hap
    @iPodKiller zal wel weten dat het allemaal net niet de juiste versies zijn Denk niet dat 't meer dan 50 euro oplevert bij elkaar (zitten best wel wat shinies in nog).

Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als je de eerste 151 Pokémon allemaal hebt geef ik je er zo €100 voor

Wel echt vet om de complete set te hebben BTW, Nice man

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@iPodKiller zal wel weten dat het allemaal net niet de juiste versies zijn Denk niet dat 't meer dan 50 euro oplevert bij elkaar (zitten best wel wat shinies in nog).
    Dat kan je nog wel eens meevallen voor die oude kaarten denk ik.

Wel een leuke voor @iPodKiller om te taxeren als je overal foto's van maakt

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denk dat het meer oplevert dan je zou verwachten!
    PS5 - 2DS - Switch
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als je de eerste 151 Pokémon allemaal hebt geef ik je er zo €100 voor

Wel echt vet om de complete set te hebben BTW, Nice man
    Hij is niet compleet helaas. Ik was een aardig end en heb best wat "zeldzame", maar nooit afgemaakt, daar had jonge Zebby 't geld niet voor.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

[img]foto[/img]

En base Machop!
    [img]foto[/img]

Nice!!! Nederlandse Charizard is juist vet joh! Wees er trots op! ;-) Zijn niet super gewild, maar zijn ook niet echt bepaald makkelijk meer om aan te komen vergeleken met de Engelse release, vooral buiten Europa! Ik ken Charizard verzamelaars die zitten te azen op elke taal van Charizard Base, en dat zijn er een hoop geweest hoor. Zelfs China had een base set release toen! Nu heeft China vorig jaar ook officieel weer sets gekregen, maar daartussen misschien wel 1 of 2 keer een set gekregen.

50 euro? Volgens mij als ik je mapje zo zie, zijn sommige holo's in decent shape. Ik moet wel inderdaad betere fotos zien van voor en achter om een schatting te kunnen maken.

En je zegt dat er Shinies inzitten? Bedoel je daarmee Neo Shinies? Tenzij ze dubbelgevouwen en in de wasmachine zijn geweest, zit je er echt naast hoor! De generatie 2 sets beginnen ook prijzig te worden hoor! Als ze in decent shape zijn, wat ik verwacht als ik je mapje zo zie, dan kan het nog wel wat worden.

Ben ook benieuwd of die Shinies 1st edition zijn, dan heb je helemaal geluk

Moet je nagaan, zelfs bij troll and toad een van de grootste TCG winkels van de USA, zijn veel Shinies gewoon niet eens op voorraad, zo schaars is het momenteel.

Maak eens een video van je map, ben benieuwd ;-)

Dat kan je nog wel eens meevallen voor die oude kaarten denk ik.

Wel een leuke voor @iPodKiller om te taxeren als je overal foto's van maakt
    Dat denk ik ook!

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zebby ik ben je beste vriend he ik krijg nog geld van je

Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mis er best wel veel zie ik al, maar goed, leuk om weer eens doorheen te bladeren! Zie wel dat die Charizard precies een beschadigd hoekje heeft. Nouja.
    Meeste zijn wel gewoon in goede staat.

Holo's zijn, voor als het niet duidelijk is op de foto's:
    Venusaur, Charizard, Blastoise, Ninetales, Alakazam, Machamp (1 edition staat daarop?), Gyarados, Mewtwo (fuck yeah)
    Dan volgens mij 2e uitgave? Pidgeot.
    Dan weer nieuwe set: Dark Charizard (met hoekje weer!?), Dark Weezing

En willekeurig aan het einde promo Mew en een Meowth, en een Tyranitar. Dat was de enige gave pokemon uit die set, laatste die ik gespeeld heb.

In plaats van spam maar link naar album: https://imgur.com/a/HtB50wg