User Tag List

Page 9 of 9 FirstFirst ... 7 8 9
Results 321 to 340 of 340

Thread: [Algemeen] Pokémon TCG

( ͡° ͜ʖ ͡°) Lugia's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    @Lugia
    Nou, het heeft een tijdje stil gestaan maar kreeg gister plots de kans om een Brilliant Stars ETB en Battle Stadium voor retail price te kopen. Dus die krijg ik binnenkort
    Haha leuk!

Heb vandaag 5 packs geopend op release. Kreeg Dusknoir character rare eruit. Niet bizar goed, maar ik ga lekker singles halen Ik wil mijn umbreon kaarten

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lugia View Post
    Haha leuk!

Heb vandaag 5 packs geopend op release. Kreeg Dusknoir character rare eruit. Niet bizar goed, maar ik ga lekker singles halen Ik wil mijn umbreon kaarten
    Haha, had ook niet anders verwacht. Umbreon is wel bijzonder tof

Ik hoop op de Eevee, die wil mijn vrouw graag
    PS5 - 2DS - Switch
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha, had ook niet anders verwacht. Umbreon is wel bijzonder tof

Ik hoop op de Eevee, die wil mijn vrouw graag
    Haha fingers crossed, had zelf vaporeon maar vond hem niet zo mooi met die gele rand, te overheersend.
    Vandaag 8 packs gekocht bij de winkel, helaas niks geks. Kreeg Barry Full art, Alcremie CHR en Raichu V regular.

Maar ik heb mijn kaarten al besteld voor de collectie, op cardmarket zijn de meeste kaarten dirt cheap. Umbreon VMAX kunnen krijgen via een ruil op pokemon league (ja ik kon weer vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en de umbreon V voor 23 shipped op cardmarket gekocht, marnies pride full art ook voor 35 euro. Hoef verder niks geks meer. Raad je echt aan om een Japanse vmax climax doosje te halen.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Lugia Holy fuck! Dit zijn de pulls van de ETB en de 4 losse boosters van de Battle Stadium. Dusknoir en Arceus kwamen uit dezelfde booster

PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat is verdomd netjes voor 12 packs!! 😂😂 Doe je beter dan mij! Gefeliciteerd!!!

Die gold arceus is zo gaaf he, los van dat ik niet de grootste fan ben van gold cards

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat is verdomd netjes voor 12 packs!! Doe je beter dan mij! Gefeliciteerd!!!

Die gold arceus is zo gaaf he, los van dat ik niet de grootste fan ben van gold cards
    Ja, bizar weer. Ik was al dolblij met Articuno. Ik open een andere booster, zag een flard zilver in de bovenhoek en toen hoopte ik er stiekem al op.

Uit de Stadium packs nog een Full Art Granbull V, Kingler V en Character Card Oranguru.

Echt een topdag zo
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Lugia
    Booster Box van Brilliant Stars. Weer helemaal fantastisch

Net ook de Juniper Box besteld bij Gamemania.
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Lugia
    Booster Box van Brilliant Stars. Weer helemaal fantastisch

Net ook de Juniper Box besteld bij Gamemania.
    Zo dat is netjes! die trainer gallery maakt het allemaal leuk zonder die trainer gallery zou het niet zo vol worden!

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo dat is netjes! die trainer gallery maakt het allemaal leuk zonder die trainer gallery zou het niet zo vol worden!
    Zeer zeker niet! Erg tof, die kans op een extra rare. Zeer toffe artwork ook

Maar een golden, rainbow rare en full Art trainer in een box is wel erg lucky
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zeer zeker niet! Erg tof, die kans op een extra rare. Zeer toffe artwork ook

Maar een golden, rainbow rare en full Art trainer in een box is wel erg lucky
    ja het is zeker niet slecht nee haha, ben zelf klaar met deze set na mijn special art zard pull. Ik ga de japanse versie ook kopen, is prachtig.. kost onder de 7000 yen in japan nu, flink goedkoper dan hier.

Geniet van de pulls!

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ja het is zeker niet slecht nee haha, ben zelf klaar met deze set na mijn special art zard pull. Ik ga de japanse versie ook kopen, is prachtig.. kost onder de 7000 yen in japan nu, flink goedkoper dan hier.

Geniet van de pulls!
    Oeh, dan heb je ook precies de goede

Ik wacht nu op de volgende set. Scheelt enorm dat het weer "betaalbaar" is
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arceus V Box had een leuke extra @Lugia
    PS5 - 2DS - Switch

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Arceus V Box had een leuke extra @Lugia
    Quanta Costa?

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hele leuke doos @Arteroot ;-) Was erg onder de indruk van de verpakking, hele leuke pull ook idd!

Heb 2 3 pack blisters besteld van astral radiance, ik ga hier niet gek pakjes voor kopen dit keer. Ik wil Origin Dialga V Special Art wel (die is zo gaaf!), maar heb die al uit japan besteld!
    @LtPsycho Cynthias Ambition kost rond de 12 euro, Arceus V promo kost ongeveer een tientje. Geld grotendeels terugverdiend (doos kost rond de 30 hier).

Maar laten we eerlijk zijn, de arceus promo en het figuurtje koop je het voor, welke echt prachtig zijn, de pakjes zijn extra kans op hits.
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by Lugia; 15th May 2022 at 21:50.

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hele leuke doos @Arteroot ;-) Was erg onder de indruk van de verpakking, hele leuke pull ook idd!

Heb 2 3 pack blisters besteld van astral radiance, ik ga hier niet gek pakjes voor kopen dit keer. Ik wil Origin Dialga V Special Art wel (die is zo gaaf!), maar heb die al uit japan besteld!
    @LtPsycho Cynthias Ambition kost rond de 12 euro, Arceus V promo kost ongeveer een tientje. Geld grotendeels terugverdiend (doos kost rond de 30 hier).

Maar laten we eerlijk zijn, de arceus promo en het figuurtje koop je het voor, welke echt prachtig zijn, de pakjes zijn extra kans op hits.
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Ja uiteraard, verkopen doen we nooit, net zoals ik met m'n MTG kaarten :')

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ja uiteraard, verkopen doen we nooit, net zoals ik met m'n MTG kaarten :')
    Heb alleen de Charizard per direct verkocht en daar kreeg ik 400 voor. Recent gecontroleerd en gaat nu voor 100. Dus ja, geen spijt van
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    476 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb alleen de Charizard per direct verkocht en daar kreeg ik 400 voor. Recent gecontroleerd en gaat nu voor 100. Dus ja, geen spijt van
    Dat is een goede keus geweest dan ja

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Welke Zard was dat? Die Hyper Rare VMAX die je bij CPA kreeg? Die gaat niet voor 100 dacht ik zo, maar zeker niet meer voor 400 idd Die is rond de 150 ish. Ik kan me voorstellen dat niemand Champions Path ervoor meer wil openen in de toekomst. Ben benieuwd wat die gaat doen. Kaart is iig goed beschikbaar geweest, die is helemaal kapot gegrade bij PSA.

Overigens moet ik wel zeggen: Ik had vorige maand de Japanse Shiny VMAX / V gehaald, die kosten bij elkaar 120 euro bij elkaar, Special Art Zard V ook gehaald voor 45 euro! Met de lage japanse yen valuta is het gewoon een superdeal. Shiny Star V is nu nog volop beschikbaar sinds de reprint een tijdje terug, maar als het out of print gaat (wat nu wel dreigt te gebeuren), kost die VMAX Shiny Zard geen 75 euro meer (dat is de marktplaats nu in Japan!!!!) ;-)

Ben geen Zard fan, maar ik zou wel dom zijn om ze niet te kopen nu, en het is een prachtige kaart!

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Lugia
    Ja, dat was inderdaad die uit CPA. Waardeloze set ook btw.

Shiny Zard is ontzettend tof, maar Zard is verder wel zwaar overhyped en overused. Zoveel aanbod en elke keer is het Zard.
    Hoeveel Zards heeft de Sword & Shield set al gehad? :/

Afijn, vrijdag Astral Radiance. Heb er zin in! Zal de Kleavor V Box maar eens preorderen want Kleavor is echt een fantastische Pokemon
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Lugia
    Ja, dat was inderdaad die uit CPA. Waardeloze set ook btw.

Shiny Zard is ontzettend tof, maar Zard is verder wel zwaar overhyped en overused. Zoveel aanbod en elke keer is het Zard.
    Hoeveel Zards heeft de Sword & Shield set al gehad? :/

Afijn, vrijdag Astral Radiance. Heb er zin in! Zal de Kleavor V Box maar eens preorderen want Kleavor is echt een fantastische Pokemon
    Haha ik heb enkel nog de CPA ETB nog ergens hier sealed liggen tegen adviesprijs toen het gedumpt werd na de restock, just in case het ooit iets doet. Maar in Engelse ETBs 'investeren' is lastig, nemen veel ruimte in. Ik blijf zelf af van TPCi producten, ik hou enkel zelf sealed wat ik gewoon echt leuk vind van ze.

Vind Charizard ook zwaar overrated.

Er zijn momenteel 18 charizards uitgebracht deze generatie (japan en engels meegenomen), MET nog een opkomende Radiant Charizard in de Pokemon GO set ;-) Dus 19 totaal binnenkort. Lekker cashen dus voor ze.

Ik heb vorige week dinsdag al wat astral geopend, was geinig maar ik ga niet gek doen met deze set. Wil Starmie V uit de trainer gallery en nog origin dialga v special art, en daar wil ik het eigenlijk bij laten haha.

Dit was uit 8 pakjes dacht ik van de winkel:

Daarna nog 6ish packs geopend elders met minder succes, enkel een regular kleavor V eruit gehaald (is te ruil als je die heel graag wil). Ik zoek nog reverse eevee, leafeon en glaceon uit de set.