In het kort, naar aanleiding van een bericht dat @KikiDiablo mij stuurde vlak nadat ik de GameQuiz opgezet had, hierbij het verzoek om zoveel mogelijk platen hieronder te delen die jullie graag zouden horen tijdens het hardlopen.
*DRUMROLLS*
Waarvoor?
Zodat ik voor jullie een mix kan maken die jullie op kunnen zetten tijdens het hardlopen.
Cool! Wat heb je van mij nodig?
Als je verrast wilt worden kun je hieronder 1 nummer plaatsen die je sowieso in de mix terug wil horen. Van alle nummers geplaatst in deze thread maak ik een selectie en in eerste instantie 1 (maar mogelijk meerdere mixen) om gratis met iedereen in dit topic te delen. Wil je graag een gepersonaliseerde mix, dan ga ik voor jou aan de slag zodra je mij een donatie (minimaal € 2,50) op Paypal stuurt.
Het maken van dit soort mixen is leuk, maar zeker in deze tijd is een kleine donatie meer dan welkom om hier iets leuks mee te kunnen doen.
Wat ga jij met dat geld doen als ik doneer?
Zoals sommigen van jullie weten zit ik regelmatig op Twitch sets te draaien. Dit doe ik allemaal kosteloos, maar om een betere setup te creëren en toch een service aan te bieden die het waard is voor mijn mede-bunnies, wil ik kijken of hier animo voor is.
Heb je een voorbeeldje?
Als er genoeg reacties komen die positief hierover gestemd zijn, dan zal ik voorbeelden uploaden van mijn 'Dot kan harder' mixes die ik voor mijn beste vriendin gemaakt heb.