User Tag List

Page 2 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 41 to 80 of 141

Thread: [Multi] Battlefield 2042

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1543 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Jezus. Moet dat?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken PSN ID: OneEightSe7en_NL Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Jezus. Moet dat?
    Je moet ergens 128 man kwijt

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01

Ok. Impressed.

Mentioned
    1543 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Poah hoe fucking vet ziet dat er uit?! Instant buy, wat gruwelijk.

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Day fuggin one.

De reveal trailer was een beetje ehhh, maar de gameplay laat iig zien dat vehicles massaal weer terug zijn

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1341 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ja man <3 <3 echt zin in. Nu nog even kijken of ik hem op de PC of PS5 haal

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is er eigenlijk iets geroepen over crossplay?
    Hier wordt het sowieso PC... en day-one.. hmm, that's quite likely

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Nog niet officieel maar geruchten gaan dat dit bij EA Play van 22 juli aangegeven word.

Ziet er weer heel tof uit, hoop alleen wel dat ze op het gebied van unlocks nu wel een "hook" hebben waardoor je blijft spelen.

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Nog niet officieel maar geruchten gaan dat dit bij EA Play van 22 juli aangegeven word.

Ziet er weer heel tof uit, hoop alleen wel dat ze op het gebied van unlocks nu wel een "hook" hebben waardoor je blijft spelen.
    Uh oh... Rappa is verslaafd aan de mini-dopamine kicks van de nietszeggende unlocks en grind-fests
    Ik vraag me wel eens af wat me vroeger honderden uren gekluisterd hield aan een CS ofzo, zonder die unlocks of skin-troep... maar dat was gewoon mijn voldoening halen uit de gameplay enzo. En geen 'doelen' van 3000 kills in 20 verschillende standjes (YES, fuck you 'mounted' kills in CoD)
    Dus nu voor mij besloten om gewoon een build te maken waar ik Ok mee ben en fuck de rest van de unlocks.

Over crossplay; Het zou iig tof zijn als je iig de keuze hebt om console/pc te mergen als party. CoD heeft aangetoond dat het te doen is, dus hoop dat Dice hierin meegaat.

Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Uh oh... Rappa is verslaafd aan de mini-dopamine kicks van de nietszeggende unlocks en grind-fests
    Ik vraag me wel eens af wat me vroeger honderden uren gekluisterd hield aan een CS ofzo, zonder die unlocks of skin-troep... maar dat was gewoon mijn voldoening halen uit de gameplay enzo. En geen 'doelen' van 3000 kills in 20 verschillende standjes (YES, fuck you 'mounted' kills in CoD)
    Dus nu voor mij besloten om gewoon een build te maken waar ik Ok mee ben en fuck de rest van de unlocks.
    Ja dat is er helaas door CoD ingeslagen, daarvoor kon ik inderdaad ook gewoon spelen om het spelen (CS, Battlefield). Dan heb ik het natuurlijk niet over de sessies dat we met een groepje spelen, dan is samenspelen en de banter geweldig. Maar ik zal nooit een battlefield game solo starten omdat ik daar dan amper fun uit haal. Terwijl ik bij CoD regelmatig even een uurtje solo speel om wat challenges/skins te halen. Dus hoop dat ze ook rekening houden met de addicts Al zal de Battle pass al een groot verschil maken.

Denk ook dat ik daarom BR zo leuk vind omdat daar een win weer echt wat betekend.
    Last edited by Rappa; 14th June 2021 at 11:47.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lijkt gewoon een 1 op 1 copy van Shanghai map van BF4 met wat moderne foefjes erbij. Mij hoor je daar niet over klagen hoor.

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat is juist weer iets waar ze ijzig stil over zijn... hun BR gedachtes. Dus daar verwacht ik ook eigenlijk niets voor (mede door Apex Legends in het EA portfolio).

Maar goed, back to the basics van een goede conquest-map is prima voor mij, atm.

Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat is juist weer iets waar ze ijzig stil over zijn... hun BR gedachtes. Dus daar verwacht ik ook eigenlijk niets voor (mede door Apex Legends in het EA portfolio).

Maar goed, back to the basics van een goede conquest-map is prima voor mij, atm.
    Ze waren heel duidelijk dat er geen BR mode is. Vraag is alleen of ze dan bedoelen bij launch of nooit. Heb er zelf ook geen behoefte aan, weer een beetje leuke Battlefield game is voldoende.

Mentioned
    1543 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Heb er zelf ook geen behoefte aan, weer een beetje leuke Battlefield game is voldoende.
    Inderdaad. En als ze dit goed aanpakken zitten het elkaar niet eens in de weg. Firestorm was ook geen echt succes toch?

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Inderdaad. En als ze dit goed aanpakken zitten het elkaar niet eens in de weg. Firestorm was ook geen echt succes toch?
    Van wat ik ervan gehoord heb, het boodt juist wel de typische BF mogelijkheden met de destructible world om zo campers enzo te tacklen.
    Maar het zal niet zijn geworden van ze ervan hoopten. Mede door de aanschaf-drempel.

Blackout en later Warzone deed dat op alle fronten (behalve dus het gebrek aan destruction) beter, eigenlijk.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb juist enorme afkeer aan unlocks. Dat houdt mij juist bij dit soort games aan het spelen, in plaats van te veel verschil in uitrusting of tientallen verschillende combinaties in gear. Gewoon lekker zoals Counter Strike, of zoals alle games van vroeger, lekker knallen met je skills. Crossplay zit je als console gamer toch ook niet op te wachten in zo’n game als dit? Iedereen met een pc schiet jou met 2 vingers in zijn neus uit de lucht.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1341 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik vind het wel weer leuk een beetje te werken naar bepaalde wapens, mits het niet zo is dat je significant zwakkere wapens initieel hebt. Zeker als er gewoon superveel wapens zijn vind ik meteen een keuze uit 30 SMGs aardig overweldigend.

Maar het is een kwestie van smaak I guess. Ik heb mijzelf nooit echt gestoord aan de unlocks in BF (is ook niet echt nieuw, zit er al in sinds BF2 right?). HEt enige moment was dat je BF3 volgens mij bepaalde extras voor vliegtuigen even moest unlocken, maar dat was dan ook echt binnen 2 of 3 potjes te halen, en zag ik meer als een "leer maar eerst vliegen zonder die toeters en bellen" en vond ik nog niet eens zo slecht gedacht.

Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ries View Post
    Crossplay zit je als console gamer toch ook niet op te wachten in zo’n game als dit? Iedereen met een pc schiet jou met 2 vingers in zijn neus uit de lucht.
    Als ze net als bij Modern Warfare MP gewoon kijken naar input device om te matchen moet dat goed komen. Nu alleen hopen dat niet ook hier Skill-based matchmaking roet in het eten gaat gooien.

In Warzone mixen ze het wel en ook daar is het goed te doen (zowel controller als M&K hebben hun voor- en nadelen).
    Last edited by Rappa; 14th June 2021 at 15:32.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik vind het wel weer leuk een beetje te werken naar bepaalde wapens, mits het niet zo is dat je significant zwakkere wapens initieel hebt. Zeker als er gewoon superveel wapens zijn vind ik meteen een keuze uit 30 SMGs aardig overweldigend.

Maar het is een kwestie van smaak I guess. Ik heb mijzelf nooit echt gestoord aan de unlocks in BF (is ook niet echt nieuw, zit er al in sinds BF2 right?). HEt enige moment was dat je BF3 volgens mij bepaalde extras voor vliegtuigen even moest unlocken, maar dat was dan ook echt binnen 2 of 3 potjes te halen, en zag ik meer als een "leer maar eerst vliegen zonder die toeters en bellen" en vond ik nog niet eens zo slecht gedacht.
    Helemaal mee eens, best een gecontroleerde manier om shit te ontdekken.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Battlefield 2042 Will Use AI Bots To Fill Multiplayer Matches, Allow Co-Op or Solo Play

Ik hoor vooral positieve feedback maar voor mij is dit echt een grote turn-off. Een bot neerschieten geeft totaal geen voldoening. En de leukste potjes die ik heb meegemaakt waren in vrijwel lege maps met een paar snipers. Ik hoop dat het een optie is ipv de standaard.

Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Battlefield 2042 Will Use AI Bots To Fill Multiplayer Matches, Allow Co-Op or Solo Play

Ik hoor vooral positieve feedback maar voor mij is dit echt een grote turn-off. Een bot neerschieten geeft totaal geen voldoening. En de leukste potjes die ik heb meegemaakt waren in vrijwel lege maps met een paar snipers. Ik hoop dat het een optie is ipv de standaard.
    Los van dat ik het een vreemde keuze vind denk ik niet dat je er veel van gaat merken. Gister met Martha en Tonne nog een paar potjes Battlefield V gedaan en in de meeste gevallen is het zo'n chaos dat ik geen idee zou hebben of ik een bot kill of een speler (of je moet er echt op gaan letten in de killfeed). Verder vond ik het bij Titanfall ook wel goed werken al was daar de insteek anders.

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zolang je geen competitive game speelt met gelijkgestemden is de voldoening van kills wel overdreven. Er zitten ook genoeg 9-jarigen en 60 plussers te gamen met een reactievermogen van een mak schaap of een trackbal muis. Je weet niet wie er aan de andere kant achter de knoppen zit dus die voldoening valt dan wel snel weg in casual games/public matches. Met die informatie zou je dan juist misschien meer voldoening moeten krijgen van een bot waar een team van developers maandenlang code heeft zitten kloppen in de AI.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben met een game als Verdun gestopt nadat ze servers gingen opvullen met bots. Ik wist dat de eerste paar minuten niet en was bezig met een killingstreak totdat ik me bedacht dat het wel heel makkelijk ging.

Bots zijn makkelijke schietschijven en ik betwijfel of ze in bf net zo geavanceerd en onvoorspelbaar kunnen zijn als mensen. Dat had ik ook met Titanfall overigens waarbij ik liever een echte speler versloeg dan een computer. Anders kan ik net zo goed singleplayer spelen.

Als optie vind ik het prima voor als je soms ff niet die (gezonde) stress wilt wat je bij een server met mensen hebt en wilt relaxen. Of als co-op vs a.i. zoals in Surgency. Maar als standaardisatie in gehele multiplayer....liever niet. Ook al zal je in het begin er niet zo heel veel last van hebben aangezien de servers vrij vlot met mensen gematchfixt zullen worden (hoop ik).

Mentioned
    1543 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

In Chivalry 2 pik je ze er ook zo tussenuit. Niet leuk.

Of ze moeten hier echt van een dusdanig niveau zijn dat het minder opvalt.

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel mee eens hoor, ik zou het ook als optie laten in plaats van verplicht invullen. Verder zijn bots in veel games inderdaad afgeraffeld. Onderling merk je enorm verschil in het niveau, gedrag, intelligentie. Counter Strike Source was erg goed, CSGO iets minder maar nog steeds prima. Unreal Tournament springt er ook nog bovenuit. Maar dan hebben we het alweer over HEEL lang geleden Verder zijn er wel weinig games met (goede) bots tegenwoordig.

Insurgency heeft een toffe coop maar dat is vooral de lol omdat je met maximaal 8 man tegen constant respawnende bots speelt met objectives die je afloopt, niet omdat ze bijzonder slim of moeilijk zijn.

In een game als Battlefield zal het wel snel opvallen met de enorm snelle actie en specifieke moves die je nooit door een bot kan laten doen. Misschien dat het daarom vroeger in games veel beter was omdat de maps en gameplay veel simpeler waren.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    PUBG is mede door die bots geen zak meer aan, zo zonde. Ook ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen in 2042 Vooral door de populariteit zal je de komende maanden/jaren niet veel problemen moeten ervaren met het vullen van servers, toch?
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    205 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik verwacht idd dat, wanneer je quick play gebruikt, je vrijwel altijd in een volle server zal komen gezien de hoeveelheid spelers die BF over het algemeen heeft. Ik denk wel dat dit een mooi alternatief is voor wanneer spelers mid-game opeens een match verlaten, soms toch wel eens potjes gehad waarbij je verliest en je vervolgens ziet dat je met 20 tegen 32 spelers speelt. Dan heb ik liever wat bots naast me lopen die misschien nog een beetje nuttig zijn.

Dit is daarnaast denk ik ook een mooie oplossing voor mensen die hun eigen server hosten voor een clan of iets dergelijks.

Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Battlefield 2042 PC and console cross-play detailed

Battlefield 2042 will feature cross-play between PC and console players, with some limitations and opt-outs.

PC, PlayStation 5 and Xbox Series X/S owners will all be able to play together, with the option to opt-out of mixing PC and console groups if you so choose.

Separately, PS4 and Xbox One console players can also play together, but separate from other platforms. This makes sense, considering last-gen platforms feature 64 instead of 128-player matches.

Otherwise, the experience on PS4 and Xbox One should be fairly identical to the one found on current-gen consoles, EA said in a new EA Answers blog post, including dynamic weather events and environmental hazards. But the playable area on maps will be different - to cater for half as many people running around on older consoles.

Battlefield 2042 will feature cross-progression across all platforms, as well as "cross-commerce" - meaning your purchases on PlayStation would also be accessible on PC or Xbox, for example.

The game's technical playtest will now be held "later this summer" to incorporate testing for cross-play being included.

There's a lot more detail in the EA Answers post if you want to hear about the game's skyscrapers, maps and penguins.

Speaking of maps, EA teased we'd see more kinds of these in the company's upcoming EA Play event on 22nd July, when Ripple Effect (formerly DICE LA) will show what it has been working on.

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Awesome! Very nice
    Kunnen de console-spelers weer steen & been klagen over cheaters!

Battlefield 2042 will feature cross-progression across all platforms, as well as "cross-commerce" - meaning your purchases on PlayStation would also be accessible on PC or Xbox, for example.
    Dit betekent vast niet dat ik de game maar 1x hoef te kopen om op PC én PS5 te spelen? Zal wel over ingame-meuk gaan?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    431 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Awesome! Very nice
    Kunnen de console-spelers weer steen & been klagen over cheaters!

Dit betekent vast niet dat ik de game maar 1x hoef te kopen om op PC én PS5 te spelen? Zal wel over ingame-meuk gaan?
    Dat... Is wel een goede vraag ja. Zal vast om dlc/cosmetics etc gaat en niet om de base-game. Beetje zoals met Destiny 2

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    205 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Battlefield Portal is a highly customizable and community-driven experience created by Ripple Effect Studios. Through this mode, players can not only build and share their own custom game modes, but all players will also be able to browse and play these modes right from the game. The main Portal menu will have three options, one for DICE-created experiences, a second for Community-generated modes curated by DICE which rotate periodically, and then the editor itself.

Ripple Effect Studios General Manager Christian Grass confirmed that in addition to all of the Battlefield 2042 content being available, Portal includes content from three classic games in the franchise: Battlefield 1942, Battlefield Bad Company 2, and Battlefield 3. Along with specific weapons, vehicles, and gadgets, Portal brings back six classic Battlefield maps, available to use in these custom matches. The list includes Caspian Border and Noshahr Canals from Battlefield 3, Battle of the Bulge and El Alamein from Battlefield 1942, and Arica Harbor and Valparaiso from Bad Company 2.

Better yet, all assets from these maps have been rebuilt from the ground up in the Frostbite engine and reimagined for modern technology. The map layouts themselves remain as close as possible to how fans remember them, but for the older maps from Battlefield 1942, destruction physics have been added.

When building content in the Portal editor, players have unprecedented control. Senior Design Director Justin Wiebe provided an early look at the process. Starting off, players select the game mode they want to center their experience around and this includes modes like Rush which isn't featured in the main Battlefield 2042 game. In addition, players have the option to center each team on a specific Battlefield game, meaning WW2 soldiers can go up against the new Battlefield 2042 specialists if the player wants. However, teams themselves can't be mismatched with different era soldiers.
    https://gamerant.com/battlefield-204...ndbox-preview/

Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het klinkt goed. Maar het moet nog uitwijzen hoe het er in werkelijkheid uit gaat zien.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    205 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by nightwing01 View Post
    Het klinkt goed. Maar het moet nog uitwijzen hoe het er in werkelijkheid uit gaat zien.

Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Kijk das al beter 😁

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    205 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Open beta begint op 4 september als je pre-order hebt, 6 september voor iedereen en eindigt 11 september.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Are you kidding me?!
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    WTF. El Alamein? Battle of the Bulge? Ook met de voertuigen en wapens van toen? Instant buy
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Development Development's Avatar
    Mentioned
    56 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Mykoljwt
    Arica Harbor wil ik nog wel eens spelen hoor

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Nog wel afwachten of m'n systeempje van 5 jaar oud het aankan
    Geen zin om huidige debiele bedragen uit te geven aan een videokaart. Ook al zakken ze al wat.