User Tag List

Page 5 of 5 FirstFirst ... 3 4 5
Results 161 to 177 of 177

Thread: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    In die laatste clip zie je ook dat ik het mijzelf erg moeilijk maak door gewoon de chopper in te springen terwijl ik nog twee flash grenades bij mij heb Het is ook niet voor niks dat in dit soort moment nadenken het moeilijkste is.
    Ja precies. Maar om die dingen nou te hoarden en niet in te zetten is ook weer zoiets.
    Vanavond maar weer eens knallen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Gister nog de een-na-laatste extration verpest door door iets te dicht bij de rand te staan tijdens het opstijgen. Had vanuit de extration helikopter nog iemand zijn plates gebroken dus dacht probeer hem nog af te maken voor we uit de game zijn. Liep iets te ver naar de rand en viel uit de helikopter Ik had echt heel veel mazzel dat het team waar ik op schoot net werd aangevallen door een ander team waardoor ik nog de mogelijkheid had om te ontsnappen. Gelukkig kan je de laatste extration redelijk goed voorspellen dus ik wist ongeveer waar ik heen moest.
    Van mijn geld nog een auto en zooitje plates gekocht en toen naar de plek gaan rijden waar ik verwachte dat de laatste extration zou zijn. Deze was op de boot en er is maar één weg om daar te komen dus ik wist dat als ik de eerste was ik een hele grote kans had om dit nog te halen. Terwijl ik de kade op reed richting de boot kwam er echt een leger van AI (denk zo 20 a 30 man) die richting op, expres de meeste ontweken zodat ik nog een buffer had tussen mijzelf en de vijand. Rest van de tijd rond de extration helikopter gehangen en aantal keer een speler down geschoten die zich door de AI probeerde te werken, de AI deed de rest van het werk Uiteindelijk het mijzelf erg moeilijk gemaakt maar nog wel weten te extracten

TLDR

1 kill is de extra stress niet waard dus blijf weg van de rand van de laadklep van de helikopter

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb nu een aantal missies waarbij je operator kills moet maken met specifieke wapens dus speel wat agressiever de laatste paar dagen. Zeker in solo is dit zo tricky, meestal bedenk ik mij midden in het gevecht en vlucht ik als nog maar soms pakt het ook goed uit als je niet al te slimme spelers tegen je hebt:

Was maar goed dat ik mic niet aan had staan want ging los om die auto

Wil je jagen op mensen spaar dan tot je auto met turret kan kopen, je schakelt andere voertuigen en spelers in no-time uit en die dingen zijn redelijk bulletproof.
    Last edited by Rappa; 16th January 2023 at 12:33.

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vind het persoonlijk toch wel jammer dat ze alles terugdraaien. Ik had liever gezien dat ze wat beter waren in bug fixes, weapon balancing en wat QoL updates hadden gedaan en verder hadden vastgehouden aan hun eigen ideeën.

Belangrijkste wijzigingen in S2 voor Warzone:

• 1v1 Gulag will be returning
    • We were excited to see the new Backpack system give Players the agency to customize their inventory for a desired playstyle or role within a Squad. In our continued effort to balance engagements, Medium/Large Backpacks will no longer be available and eliminated Players will drop loot onto the ground rather than loot-filled Backpacks. Every Player will have the same Backpack throughout the entire game which will subsequently reduce the impact of stacking medical supplies, Equipment, and Killstreaks. We will continue to look for feedback and provide updates that streamline the looting experience for everyone.
    • Season 02 will introduce customizable Perk Packages
    • all Players will now start with a 3-Plate Vest

En voor DMZ:

Enemy Tuning

In Season 01 the AI in DMZ were challenging, but the ramp up of difficulty was often steep with some players getting overwhelmed. With Season 02, we've introduced a number of balance changes to adjust the types of AI spawning, the number of AI spawning, and the accuracy of AI at range and much more. All of this should provide a challenging but manageable play-space that still requires player respect of enemy combatants in the DMZ.

Spawn Points

We are tuning some of the infil points across Al Mazrah for improved early match experience based on gameplay data. Starting at a point at which your squad feels isolated or without loot and contract opportunities is not the best experience. These tweaks should improve spawn points across the mode.

Mission Difficulty Tuning

Data and feedback reinforced that the Faction Mission difficulty ramp was too aggressive for many Players, and that the demanding scale ultimately made it very challenging to unlock the second Insured Weapon Slot (completing all Tier 3 Missions) in Season 01. We have adjusted the overall scaling of difficulty in Missions as the Tiers progress. Later Tier Missions will still be quite challenging even for the experienced Operator, but we believe more straightforward access to an additional Insured Slot will provide a better path forward for all Players.

Crashes

We know crashes are especially impactful in DMZ if you lose your items and Contraband Weapons as a result. Addressing these crashes is a priority for Season 02, and we are committed to increased stability. Stay tuned for more specifics on this.

Seasonal Refresh

All-new missions are coming to Season 02 including a refresh of your current Faction mission progress and an inventory (Contraband and Keys) reset. We will be detailing all the need-to-know intel for DMZ ahead of Season 02 in an upcoming blog.

Locations

With a new Exclusion Zone coming to Season 02, players will have a third option to choose from when deploying in DMZ. The Faction Mission refresh will provide new missions that send you across these destinations, including Building 21. We suggest you and your squad gear up for infiltration first!
    Last edited by Rappa; 26th January 2023 at 10:48.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken PSN ID: OneEightSe7en_NL Steam ID: BramK
    Ja, beetje meh.. blijkbaar zijn de aantallen te ver teruggelopen dat het niet meer de beoogde revenue geeft.

Maar nog niet ver genoeg om Verdansk terug te brengen

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Doe eens iets aan de laadtijden. En aan al die bugs, want damn.

Donderdagavond is inmiddels een vast DMZ-avondje geworden met twee vrienden. We wonen ver uit mekaar, dus erg leuk om op deze manier met elkaar te ouwehoeren en te knallen.

Geweldige potjes gespeeld. Totale chaos bij Exfil. Team tegengekomen die mij en een vriend doodschoten, laatst levende zat in de heli met twee van het andere squad en wij (dood) beneden met nummer 3. Lang verhaal kort, wij exfiltreerden alsnog met zijn drieëen.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken PSN ID: OneEightSe7en_NL Steam ID: BramK
    Vind het ook geniaal dat je kan overstappen naar een ander squad. Bedoel, je wordt ergens afgemaakt en je eigen squad peert ertussenuit..
    Dan effe plea’en voor je leven en met een beetje mazzel mag je mee met een ander squad En dan ben je ineens met z’n 4en!

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post

Donderdagavond is inmiddels een vast DMZ-avondje geworden met twee vrienden. We wonen ver uit mekaar, dus erg leuk om op deze manier met elkaar te ouwehoeren en te knallen.
    Dat was ook mijn ervaring tijdens lockdown met Warzone, prachtig

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Vind het ook geniaal dat je kan overstappen naar een ander squad. Bedoel, je wordt ergens afgemaakt en je eigen squad peert ertussenuit..
    Dan effe plea’en voor je leven en met een beetje mazzel mag je mee met een ander squad En dan ben je ineens met z’n 4en!
    Ja Ook mooi dat je het tegen ze kan gebruiken. Vriend van mij ging dood tijdens een 2 vs 2 gevecht. Hij wordt toegevoegd bij vijandelijk team en lokt ze naar een plek zonder dekking waardoor ik met ze af kon rekenen en hem daarna weer uitnodigen voor mijn team
    Het is wat minder leuk als er opeens een team van 6 over je heen rolt

Afgelopen week ook eindelijk de missie gehaald waarbij je 26 blowtorches moet dumpen in een drop...... man wat zijn die dingen moeilijk te vinden. Hopelijk valt dat ook onder aanpassingen in de moeilijkheidsgraad voor seizoen 2.

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Precies. Gisteren ook een onbekende meegenomen op die manier.

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Have received confirmation that Insured weapon slots in DMZ will be wiped / reset when Season 2 goes live.

Faction tiers will also be reset to 1 for everyone. New missions will be added and it’s said that the path from tier 1 to tier 3 will be quicker for 2nd insured slot
    bron

Ik snap waarom wipes gebeuren in games als Tarkov maar zie hier niet de meerwaarde van in bij DMZ, mocht bovenstaande daadwerkelijk gebeuren hoop ik dat het eenmalig is en niet iets wat elk nieuw seizoen gebeurd....

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

En die dingen die je met tokens vrijgespeeld hebt dus ook? Well that sucks.

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    En die dingen die je met tokens vrijgespeeld hebt dus ook? Well that sucks.
    Nee nee, gaat hier echt alleen om missie progressie, contraband, sleutels en die insured slots. Alles van de seasonpass blijf je houden (heb je voor betaald) en in het nieuwe seizoen kan je weer nieuwe content unlocken.

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die komende wipe heeft toch wel de wind uit mijn zeilen genomen voor DMZ, instant 0 motivatie om te spelen

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    438 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Ja, zit ik dan met al mn contraband snipers, sleutels en building 21 pass. Lekker nuttig.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Poh ja. Mijn inventory zit ook vol met mooi spul.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    438 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Kun je building 21 uberhaupt met randos doen?
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    1094 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Ja, zit ik dan met al mn contraband snipers, sleutels en building 21 pass. Lekker nuttig.
    Dat vind ik nog geen eens zo erg, je hebt weer vrij snel spullen bij elkaar. Het zit hem mij echt in die insured slots en missie progressie, dat is juist het doel (net als in mp wapens levelen en camo's grinden).

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Kun je building 21 uberhaupt met randos doen?
    Zeker maar je spawned zo dicht op elkaar dat je echt goede shit bij je moet hebben want is instant actie.